"Un juez archiva el caso del 'hacker' de Interior y afirma que acceder a una 'web' no es delito. [Ciberp@ís, 16-05-02]
Sembla que s'ha arxivat definitivament aquest vergonyós cas (1) amb la declaració d'innocència total per a Daniel Ortiz Cano, acusat inicialment d'haver 'entrat' a la web corporativa (no secreta) del ministeri.
Més informació a:
http://www.bufetalmeida.com/sentencias/interior.htm
(1) no és vergonyós que hagi de ser un jutge qui digui que "acceder a una web no es delito"? Si s'entretenen en aquestes coses, no serà per NO VEURE'N d'altres de molt més greus?


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes