-El dissabte 13 d'abril hi ha una manifestació en solidaritat amb el poble palestí a Girona. El punt de sortida és al centre cultural L'estació a les 6 de la tarda.
-El diumenge 14 d'abril hi ha una manifestació en solidaritat amb el poble palestí a Barcelona. El punt de sortida és a la plaça Universitat a les 12 del migdia. (S'ha quedat a les 10:00 a l'estació de trens de Girona per anar-hi plegats)
Aturem el genocidi palestí !


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes