Des de la direcció de la politècnica han enviat un mail als estudiants de la politècnica informant del debat que s'ha organitzat pel proper dijous 11 d'abril:
Debat sobre els Estudis Tècnics Superiors i la LOU
Amb la participació de : Joan Boada, diputat de IC, Carles Bonet, senador i diputat d'ERC, Montserrat Palma, diputada al congrés del PSC, Alicia Sánchez-Camacho, diputada del PP, Jordi Xuclà, senador de CDC, modera: Enric Matarrodona (president del Col.legi de Periodistes de Catalunya, demarcació Girona).
Dia: dijous 11 d'abril a les 12,15 a la Sala d'actes edif. P-I del Campus de Montilivi.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes