L'Assemblea de Maulets de Figueres ha iniciat una campanya en defensa del tradicional Tió de Nadal que porta per nom "Aturem la globalització: caguem el tió". Durant els dies 15, 16, 22, 23 i 24 de desembre els podràs trobar a l'encreuament del carrer Girona amb la Rambla de Figueres de 6 de la tarda a 9 del vespre.
A tots aquells que portin un Pare Noël els el canviaran per un Tió!


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes