La Columna Supporters (Girona C.F.) ens informa que ha organitzat un autobús per anar a veure la selecció catalana a Bilbo.
La sortida serà el dia 29 de desembre a les 7:00 des de la plaça del Bar Núria, i la tornada el dia 30 al migdia (sortirem diumenge al matí). Preu: 45€ + entrada.
Contacte: columna_supporters@hotmail.com o al 660166847
D'altra banda també us fem saber que hi ha un altre autobús muntat des de la CUP de Bescanó.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes