Aquest proper dijous dia 11 d’Octubre, l’Assemblea de Joves de Celrà ha organitzat una festa solidària amb els antimonàrquics encausats per l’Audiència Nacional. L’acte començarà a les 22 h. al local "de les monges" i comptarà amb la presència dels PD’s Pollo i Kalete punk. A més, podreu gaudir dels deliciosos biquinis que prepararà l’assemblea de joves. Hi esteu tots i totes convidades.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes