La policia amenaça de mort lectors de L'Avanç al fòrum de lliure publicació
(2007-09-11 09:09:15)
Amb la inserció "PUM! YA ESTÁS MUERTO, PRINGAO! Y AHORA QUE SE PREPAREN LOS PUTOS VASCOS. ¡VIVA ESPAÑA! ¡VIVA EL REY!" un anònim ha amençat un lector de L'Avanç des d'un equip connectat a Internet a través d'una IP registrada a nom de la Direcció General de la Policia. L'Anònim ha inserit cinc comentaris en total des de la mateixa IP tots ells amb un to amenaçador i de menyspreu gravíssim. Ací pots escoltar l'entrevista de Ràdio Klara al webmaster de L'Avanç.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes