Tallem l'Eix aquest dissabte 8 de setembre a les 5 de la tarda (punt de trobada: 2/4 de 5 a la benzinera de Calldetenes).
Red Eléctrica Española ha començat les obres de la MAT sense avís i d'amagat a Folgueroles, Tavernoles i Sant Martí de Centelles, on aquest darrer l'Ajuntament no va cedir el seu local per signar les expropiacions.
La forma de fer d'aquest govern recorda a les èpoques de Franco on tot es
feia per la força sense tenir en compte la voluntat popular, així que hem de
donar resposta:
Catalunya desperta! Osona desperta! Defensem el territori!


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes