Per tal de solidaritzar-nos amb la Núria Pòrtulas, diferents col·lectius de la Universitat de Vic i de la mateixa ciutat ens hem coordinat per tal de realitzar diferents concentracions de suport. Aquest dimecres 21 a les 20h, es farà una concentració davant la seu d'ICV exigint les seves responsabilitats com a membres del govern i de la conselleria d'interor.
La setmana que ve,el dia 28 de març, hi ha previst fer una manifestació i una xerrada dins de la universitat. ( Sobre els propers actes ja us mantindrem informats).


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes