El dissabte dia 10 a les 17:00h es van plantar dos cartells davant la subdelegació del govern de Menorca. A un d’ells hi posava “Exigim la llibertat de Núria Pórtulas, innocent empresonada” i a l’altre “Llibertat Núria”. S’encengué una espelma de color verd, símbol d’esperança.
Fou un modest acte de suport a la nostra amiga, companya i veïna Núria per expresar la nostra profunda indignació sobre la situació en què es troba des del passat dimecres (detinguda i empresonada injustament) i per mostrar el nostre absolut suport a la familia, advocat, amics i amigues.
Seguirem organitzant activitats de suport de manera coordinada amb Girona i Ciutat de Mallorca.
Una forta abraçada, Txell.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes