El passat dissabte 23 de desembre una seixantena de persones van omplir de foc i silenci els carrers i places del centre de Girona, per denunciar la situació dels presos i preses polítiques catalanes i exigir-ne l'amnistia.
La marxa va recórrer els carrrers més cèntrics de la ciutat i va quedar desconvocada amb la lectura d'un manifest i el cant dels Segadors. Una foto de la marxa:



Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes