Segons llegim a Vilaweb: "La Plataforma Aturem la Guerra confia en una sentència absolutòria per als sis acusats. Mohamed Nebbar, un dels sis detinguts en l'anomenada Operació Estany, empresonat des del 24 de març de 2004, ha estat posat en llibertat aquesta tarda, segons ha informat la Plataforma Aturem la Guerra de les comarques nord-orientals. Nebbar, juntament amb els altres detinguts, va ser jutjat el mes passat a l'Audiència Nacional espanyola, acusat d'integrar una cèl·lula islamista amb armes químiques, per més que els productes que els van intervenir no eren sinó detergents."


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes