En l'edició d'avui de El País, podem llegir que hi ha un weblog anomenat www.elsud.org que és fet al País Valencià. Evidentment, o bé parlen d'un altre web, o bé és que segueixen amb el seu "rigor" informatiu, fent reportatges sense informar-se gaire (només calia fer un "whois" per veure que el domini està registrat a Girona).
De totes maneres, és sorprenent que des d'aquest diari marcadament espanyolista associïn el sud amb el País Valencià (enviem una salutació a tota la gent del Sud).
Senyors/es de El País: una mica de seriositat, sisplau...


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes