La concentració de divendres a Girona contra l'actitut violenta, prepotent i racista de l'Estat d'Isarel va aplegar una setantena de persones. A la pancarta es podia llegir: "Prou agressions d'Israel a Palestina i al Líban. ZP còmplice". Es va denunciar la recent ofensiva destructiva d'Israel i la complicitat internacional envers aquests atacs i assassinats. Llegir manifest.
Es va convocar novament pel proper dijous 20 de juliol a les 20:00h. davant de la subdelegació del govern espanyol de Girona. Aquesta vegada la protesta coincidirà amb la resta de convocatòries d'areu de Catalunya.
->Foto: TOE - setmanari directa


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes