La CAL(Coordinadora d'Associacions per la Llengua) en un moviment sense precedents, aposta per microsoft en el seu nou portal a la xarxa.
Hi ha dotzenes de gestors de contingut (cms) fets amb programari lliure i que estan traduïts al català, no és raonable utilitzar tecnologia propietària per a res a la xarxa, menys encara quan es tracta d'una organització que defensa la llengua catalana. No hem d'oblidar que microsoft es riu de la nostra llengua i els nostres organismes oficials li donen masses milions perquè tradueixi el seu programari (que després els consumidors paguen per tenir).
Des d'aquí, una estirada d'orelles a les persones responsables d'aquest fet.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes