El passat dijous dia 2 de febrer es va inaugurar una exposició denúncia sobre l'Operació Estany al Casal Independentista El Forn de Girona.
Es va fer una xerrada-col·loqui on dos membres de la Plataforma Aturem la Guerra de les comarques gironines van explicaran el cas que té des de fa més de dos anys a set persones empresonades injustament per interessos polítics i econòmics dels sectors de poder de l'Estat Espanyol. L'exposició romandrà al Forn durant unes setmanes després d'haver estat ja en molts indrets de les comarques gironines denunciant aquest cas que, com tants d'altres malauradament, se suma a les agressions dels estats capitalistes contra els drets de les persones i dels pobles, a les quals l'Estat Espanyol ja ens té tan acostumades.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes