Com cada any el Casal Independentista el Forn ja està tancant les activitats de l'11 de Setembre, Diada Nacional del Principat de Catalunya, a la ciutat de Girona. Aquest any els actes seran els següents.
A les 12h del matí es cantarà l'himne del Principat de Catalunya "els Segadors" i desprès actuarà la colla castellerà de Perpinyà, també hi hauran actuacions de timbalers i geganters.
A les 14h el típic dinar popular a la Plaça Catalunya i desprès una actuació d'Alerta Sometent (grup garrotxí).
Maulets i la CUP ja tenen organitzada la manifestació, a mitja tarda, i els parlaments, aquest anys comptarem amb la presència de delegacions de pobles oprimits que faran una breu salutació.
Al final de la manifestació continuaran els actes amb l'actuació de MESCLAT i Revolta 21.
Durant tota la jornada hi haurà parades informatives i més sorpreses.
Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes