Tal i com hem anat denunciant, el procés de regularització que va finalitzar el passat 7 de maig, no responia a la realitat de les persones immigrades que actualment viuen a casa nostra. Per això, moltes persones no han pogut regularizar la seva situsció a nivell legal; per tant, com a Assemblea pels Papers, demanem:
Per seguir reclamant els nostres drets, fa falta la col·laboració de totes i tots; per això us convoquem a la concentració: Dissabte 11 de juny a les 12:00 hores davant de la subdelegació del Govern Civil. No hi falteu!!!
Assemblea pels Papers. Informació: Centre Social la Màquia. c/olivera nº11 (vista alegre) - Girona


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes