Tal com podem llegir a la web de l'sgae, ha superat per primer cop els 300 milions, arribant als 300,76 milions d'euros (més de 50.000 milions de pessetes).
I el senyor Bautista encara té la poca vergonya de dir que és un balanç agredolç, ja que veu com s'agreuja la crisi del mercat discogràfic, alhora que la pirateria musical i audiovisual segueixen incrustades en el terriotri espanyol.
Més informació:
http://sincanon.hispalinux.es/index-cat.html
http://www.nosoypirata.com


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes