Del Olmo: FEIXISTA!
El "periodista" Luís del Olmo, conegut per ser un furibund espanyolista anticatalà i antibasc, visita Girona convidat pel Punt i la Universitat de Girona! Pretén fer una xerrada sobre la comunicació. Fem-nos notar i deixem clar que gent com aquesta, als Països Catalans, no en volem!
CONCENTRACIÓ: Dijous 14 d'abril, a les 18h a la Fontana d'Or de Girona (carrer Ciutadans).
Convoca: MAULETS i CEPC


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes