Les darreres informacions televisives de l'assalt a la ciutat de Faluhja (Iraq), han corroborat que els EUA han utilitzat bombes de fòsfor. Les bombes de fòsfor estan prohibides a la majoria de països del món, ja que el seu principi actiu és molt similar al del napalm utilitzat a la guerra del Vietnam. Les conseqüències de l'ús d'aquests artefactes ja s'han fet paleses en les últimes imatges d'hospitals plens de civils amb la cara i el cos desfigurat. Si voleu veure les imatges o més informació aneu a:
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/134795/index.php
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/134833/index.php


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes