Aquà teniu l'enllaç al fragment de vÃdeo de la visita que dilluns passat Joan Carles I de Borbó va fer a Ã?laba. El vÃdeo es pot trobar aquà i dijous també es podia trobar a l'edició digital del diari El Mundo, aquÃ.
En les imatges s'observa com el rei saluda a la gent que el vitorejava i als simpatitzants de l'esquerra independentista basca que es manifestaven contra la seva visita. Com ha dit després la Casa Reial espanyola, probablement es tracti d'una "mala interpretació del gest de salutació".


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes