Curs d'iniciació de creació i disseny d'imatges amb programari lliure, amb el Gimp.
A partir del proper 15 d'abril.
El curs és gratuit, durarà 3 setmanes i es realitzarà dimecres i dijous de 19h a 20h30.
Porta el teu ordinador portatil si en tens! És important que ens ho fagis aber si no en tens.
Estarie bé saber quanta gent hi participarà i és demana compromis, per ualsevol tipus d'informació teniu l'adreça de Can Rusk: canrusk@gmail.com
c/ Dr. Agustí Riera i Pau
Pont Major de Girona


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes