La concentració està convocada pel dimarts 30 de desembre a les 20h davant l'Ajuntament de Girona per exigir que cessin les massacres israelianes contra la ciutat de Gaza.
Solidaritat amb Palestina!
Ara i sempre resistència!
Torna a dalt
http://kaosenlared.net http://bcn.indymedia.org http://llibertat.cat http://barrisants.org http://ecologistes.net http://suportponent.net
Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes