DIMARTS 11 de Novembre van a Bescanó a les 5h, responsables de REE per parlar amb l'Ajuntament sobre les instal.lacions de la MAT i la Central Tèrmica de Bescanó.
| Dm | ||
|---|---|---|
Inici:16:30
Fi:18:00
DIMARTS 11 de Novembre van a Bescanó a les 5h, responsables de REE per parlar amb l'Ajuntament sobre les instal.lacions de la MAT i la Central Tèrmica de Bescanó. Inici:19:00
Fi:20:00
Concentració "Carlos, un any sense tu. Ni oblit ni perdó" 19:00hores al pont de pedra de Girona + info:http://www.lahaine.org/index.php?p=33589
Inici:20:30
Fi:22:00
-Dimarts 11 de Novembre: "L´anarquista violent: la construcció del mite". Lloc:Nau Kropotkin de la biblioteca pública de Salt. Organitza: CGT Girona | ||
Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes