Aquest matí l'Assemblea de Joves de Girona ha okupat un habitatge a la Vall de Sant Daniel (Girona) per convertir-lo en un Centre Social. En aquests moments, efectius dels Mossos d'Esquadra intenten desallotjar-los, per la qual cosa han convocat ara (12:00 hores) una concentració de suport fora la casa, davant el convent de les monges de St. Daniel.
Actualització (13:28): Pengem el comunicat de l'Assemblea de Joves de Girona



Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes