Ahir dia 21 el Claustre de la Univeristat de Girona va aprovar una moció presentada pels estudiants assemblearis en què s'acordava que la UdG encapçalés una crida a totes les universitats a fer desobediència activa a la nova llei d'universitats (LOU) que volen imposar Convergència i PP.
A part d'aquesta crida la moció també acorda que es convocarà un altre claustre el dia que entri en vigor la llei perquè la UdG si hi ha altres universitats disposades a fer-ho es declararà en desobediència activa a la LOU i continuarà funcionant amb la llei del 1983 com si el PP no hagués aprovat aquesta última llei.
La UdG també va aprovar declarar el dia 30 de novembre com a dia de lluita activa contra la LOU.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes