L'Ajuntament de Girona sancionarà amb multes que poden anar de les 50.000 a les 100.000 pessetes (abans les multes eren de 15.000 a 50.000 pessetes) a qui enganxi cartells a parets, papereres, cabines de telèfon o fanals.
L'Ajuntament vol aconseguir així que les diferents organitzacions es vegin obligades a penjar els seus cartells en els pocs plafons que ha instalat.
A més a més l'ajuntament ha admès que ha muntat una brigada específica que diàriament es dedica a treure cartells.
[Si vols, fes algun comentari, tu mateix/a...]


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes