04/12/2009 - 16:00
04/12/2009 - 17:00
Etc/GMT+1
Roda de premsa a l'Estació d'Olot a Girona per presentar públicament la campanya.
Us hi esperem a totes i tots per visualitzar l'amplitud del suport a la campanya.
Convoca: Plataforma Aturem la Guerra
Roda de premsa a l'Estació d'Olot a Girona per presentar públicament la campanya.
Us hi esperem a totes i tots per visualitzar l'amplitud del suport a la campanya.
Convoca: Plataforma Aturem la Guerra
Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes