Benvolguts,
El Fòrum l'Escala-Empúries, amb el suport d'altres entitats, inicia el proper divendres 18 de setembre a les 20h un cicle de conferències en defensa de Vilanera i el nou Parc Natural del Montgrí, Baix Ter i Illes Medes.
Es faran a la sala d'actes de l'Ajuntament de l'Escala fins el 19 de setembre.
Dia 18 de setembre de 2009,
Vilanera: el canonge, l'abadessa i el monestir
A càrrec de
Jaume de Puig (Institut d'Estudis Catalans)
Dia 19 de setembre de 2009,
La flora del terme municipal de l'Escala: generalitats i
singularitats
A càrrec de
Joan Font (botànic)
i
El Parc natural del Montgrí i els connectors biològics
de Vilanera
A càrrec de
Jordi Sargatal (naturalista)
Organitza: FÒRUM L'ESCALA EMPÚRIES
Amb el suport de: IAEDEN, Gent del Ter, Naturalistes de Girona,
Grup de Defensa del Montgrí


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes