27/06/2009 - 20:30
Etc/GMT+1
FESTA D'ESTIU AL FORN!
Dissabte 27 de juny, a partir de quarts de nou del vespre
SOPAR POPULAR a la fresca (reserveu-lo a elforn.girona@gmail.com)
MUSIQUETA DE REVETLLA (amb Divorci Summer Club)
... i també
- Aigua de València
- Cant improvisat
- i moltes sorpreses més.
* vine disfressat d'estiu i et regalarem un xarrup
Organitza: Casal Independentista El Forn (c. del Carme 207, Girona)


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes