09/06/2009 - 19:30
09/06/2009 - 21:00
Etc/GMT+1
9 de juny: "Podem escollir el que mengem? La sobirania alimentària com a alternativa." Enfront el control del comerç i la distribució dels aliments per part de les grans empreses transnacionals, el moviment pel decreixement aposta per la sobirania alimentària dels pobles. Abolir els aliments modificats genèticament, fomentar l'agricultura ecològica i el consum conscient i de proximitat ens retornaran el control de la nostra alimentació.
Al Centre Cívic Sant Narcís a les 19:30h.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes