23/04/2009 - 15:00
23/04/2009 - 21:00
Etc/GMT+1
Lectura viva del llibre "Abolim la Banca" de l'Enric Duran.
El 23 d'abril a la plaça de les olles de Girona. Des de les 3 de la tarda fins a les 9 del vespre diverses persones prendran el relleu per llegir aquest llibre que ha publicat l'Enric Duran.
LLIBERTA ENRIC!!
ELS LLADRES SÓN ELS BANQUERS!
Organitza: Girona-decreixement i c.s.la màquia


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes