16/03/2009 - 14:38
Etc/GMT+1
Intervindran:
La història del republicanisme a Figueres. Arrels i tradició.
A càrrec de Jordi Roig
La oposició antiborbònica a Figueres l’octubre del 2003
A càrrec d’un membre de La Volta i ex –membre de la Coordinadora
contra els Borbons
Animem a tots i totes a rebre com es mereix a la família reial
espanyola el proper dimarts 17 de març a 2/4 de 12 davant del museu
Dalí.
FORA ELS BORBONS DE L’EMPORDÀ!
Assemblea Maulets Alt Empordà


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes