05/12/2008 - 20:00
05/12/2008 - 22:00
Etc/GMT+1
Ja ens va arribant tota la MAT!!!
Línia de 400Kv + Substació Transformadora + CENTRAL TÈRMICA de Cicle Combinat + Gasoducte + Nova subestació + Línia cap a Olot + Línia cap a St. Martí de Llémena + ...
ACTE INFORMATIU
A càrrec de:
Entesa per Bescanó i Plataforma No a la MAT
DIVENDRES, dia 5 de desemmbre
a les 8 del vespre
a la Sala Polivalent


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes