Torras Papel va anunciar ahir que presentaria un ERO (Expedient de Regulació d'Ocupació) que afectaria a més de 200 treballadors de la seva plantilla.
De moment, el comitè d'empresa, ha denunciat l'angoixa a la qual la direcció a sotmès a la plantilla. En primer lloc, perquè al llarg dels darrers dies han parlat sempre de xifres diferents, i en segon lloc, perquè la xifra final ha estat molt més elevada que la prevista inicialment.
El proper divendres els treballadors de Torras Papel s'afegiran a la manifestació convocada pels treballadors d'Aconda, empresa amb seu a Flaçà, que va presentar un concurs de creditors a principis d'octube.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes