La CUP de Girona ha organitzat una xerrada debat el proper dijous, 25 de setembre, a 2/4 de vuit del vespre a la Casa de Cultura de Girona. L'acte, que porta per títol "TAV, per a què? per a qui? Anàlisi de l'impacte del TAV (Tren d'Alta Velocitat) a Girona i al conjunt del territori", girarà al voltant del projecte del TAV i de com s'han plantejat les seves obres a la ciutat de Girona. Com a ponents hi participaran Martí Carreras, president de l'Associació de Veïns de Sant Narcís, i Ramon Queralt, enginyer industrial.
La CUP de Girona considera que les obres del TAV han arribat a Girona sense un debat ciutadà previ, participatiu i profund. Per això, en aquest acte, s'analitzarà el model ferroviari i la mobilitat des d'una perspectiva crítica i oberta, de la mateixa manera que s'intentarà palesar la manca de transparència i informació que ha caracteritzat la redacció i execució d'aquest projecte faraònic. La CUP de Girona convida tothom a fer difusió i participar d'aquest acte, i a fer les aportacions convenients.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes