17/07/2008 - 21:00
17/07/2008 - 23:00
Etc/GMT+1
Passi de la pel·lícula "Amanece que no es poco" a les escales del Centre Social La Màqui a de Girona.
Hora: 21:00h.
Pel·lícula surrealista i molt divertida. Una obra mestra de la comèdia delirant. En prou feines hi ha guió però no importa, en aquest meravellós poble que
venera a Faulkner la lògica ofega entre riallades.
José Luis Cuerda - 1988


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes