15/06/2008 - 00:00
Etc/GMT+1
Excursió al Puig Segalar
Recordeu que aquest diumenge dia 15 de juny, la plataforma Salvem el Terraprim organitza una sortida a la zona del Puig Segalar, on es vol ubicar el parc eòlic de Ventalló.
S'ha quedat a les 10 del matí a la plaça de l'Església de Viladamat.
Cal portar aigua i un bon calçat per caminar.
Us hi esperem!!
Plataforma Salvem el Terraprim


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes