07/06/2008 - 12:00
07/06/2008 - 14:00
Etc/GMT+1
LES INTERCONNEXIONS NO SÓN LA SOLUCIÓ
Dissabte 7 de juny al punt de
trobada de la rambla de Girona a les 12 del migdia:
Xerrada
informativa de rebuig als transvasaments i per una nova cultura de
l'aigua. Intervindran un membre de la POT (Plataforma d'Oposició als
Transvasaments) i en Manolo Tomàs de la PDE (Plataforma en Defensa
de l'Ebre).
Info a la xarxa: http://www.ebre.net


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes