http://es.youtube.com/watch?v
Vídeo de la Marxa de Torxes de desembre de 2007 pels presos polítics catalans.
Entre divendres 21 i dissabte 22 de desembre es van celebrar 20 marxes de torxes en diferents pobles de tots els Països Catalans.
En la majoria de casos sota una intensa pluja, unes 65 persones van manifestar-se pels carrers de Tarragona, on es va despenjar una pancarta des d'una bastida, 150 a Vilafranca del Penedès, 200 a Barcelona, 50 a Castelló o a Girona, 40 a Igualada, 30 a Capellades, 15 a Lleida…
Al finalitzar les marxes, es va llegir un comunicat de Rescat.
Des de Rescat agraïm, un cop més, la participació i l'esforç de totes les persones que organitzen les marxes a cada poble o ciutat, fent possible que en pocs anys haguem augmentat significativament el nombre de convocatòries i també a totes les que hi van participar.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes