15/03/2008 - 12:00
15/03/2008 - 17:00
Etc/GMT+1
Dissabte 15 de març al Centre Cívic La Fàbrica:
a les 12h espectacel infantil a càrrec de "País de cotó"
a les 14h dinar: Calçots, botifarra, pa amb tomata, vi, aigua i fruita
Havent dinat: cantautora
Compra el teu tiquet al C.C. La Fàbrica per 10 euros. Per jubilats i menors de 16 anys: 8 euros
Organitza: Candidatura d'Unitat Popular de Celrà


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes