14/03/2008 - 19:30
14/03/2008 - 21:00
Etc/GMT+1
El dia 14 de març la Plataforma Aturem la Guerra de les comarques gironines organtiza un acte al carrer que consiteix en una xerrada reivindicativa amb 3 ponents.
5 anys desprès... tornem a sortir al carrer contra l'ocupació a l'iraq i Palestina i per la llibertat de l'escamot dixan.
19:30 a la rambla de la llibertat de Girona/pont de pedra


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes