El proper 8 de març, amb motiu del dia de la dona treballadora, el Sindicat CNT-AIT d'Olot organitza un recital de poesia amb els següents poetes i poetesses : Diana, Mon, Carles de Corral i Gemma Arimany que vindrà acompanyada per Arnau Tintó a la guitarra. També podrem gaudir del grup MPALMA2 que ens faran moure'ns a ritme de rumba.
A més a més, es farà la presentació i lliurament del Calendari Llunar Menstrual que hem fet per a l'autogestió de la salut.
Aquest acte s'enmarca dins de la celebració del desè aniversari de la CNT-AIT D'Olot en la seva última època 1998- 2008. Us anirem informant dels propers actes.
Ens trobarem al bar La Terra (C/Bonaire 22) a les 19h.
Esteu tots i totes convidats a aquesta vetllada artística i d'esperit llibertari !
Més informació a www.cnt.es/olot


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes