29/02/2008 - 20:30
29/02/2008 - 22:00
Etc/GMT+1
Acte públic + piscolabis
Divendres 29 de febrer, a les 8 del vespre, al tubo del Centre Cívic La Fàbrica
Fa un any que la CUP de Celrà es va presentar en públic. És moment ara
de fer balanç. Per això us convidem a aquest acte públic on explicarem
les línies d’actuació que hem seguit i com encarem el futur. Comptem
amb la vostra assistència i sobretot amb la vostra participació.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes