06/02/2008 - 20:00
06/02/2008 - 21:00
Etc/GMT+1
AÏLLEM L'ESTAT D'ISRAEL, TRENQUEM EL BLOQUEIG A GAZA!
Davant de la situació límit a què el bloqueig de l'Estat d'Israel -amb la complicitat dels EUA i la Unió Europea- està portant el
poble palestí, concretament a la Franja de Gaza, us convoquem urgentment a una CONCENTRACIÓ dimecres 6 de febrer a les 8 del vesprea la Subdelegació del Govern de l'Estat espanyol a Girona
Difoneu-la!
Convoca: Plataforma Aturem la Guerra de les Comarques Gironines


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes