Aquest proper diumenge 27 de gener, a partir de les 9 del matí, sortirà de la vila garrotxina de Joanetes la marxa "Catalunya camina per la vall d´en Bas contra el túnel de Bracons", per tal que la ciutadania expressi el seu més enèrgic rebuig contra aquesta obra que atempta contra el territori, prioritzant els interessos econòmics d´uns pocs.
Si ets una persona compromesa surt al carrer, manifesta´t lliurement a favor del desenvolupament sostenible. No és només una qüestió d´ecologisme, ho és també de justícia social.
Tots i totes a Joanetes!!


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes