Dimecres que ve, 23 de gener, a les 21:00 tindrà lloc a la Llibreria de Girona la xerrada-debat "L'Argentinzo. Argentina: trobada amb la rebel.lió popular" a càrrec de Lluita Internacionalista.
Us hi esperem a totes i tots.
Dimecres que ve, 23 de gener, a les 21:00 tindrà lloc a la Llibreria de Girona la xerrada-debat "L'Argentinzo. Argentina: trobada amb la rebel.lió popular" a càrrec de Lluita Internacionalista.
Us hi esperem a totes i tots.
Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes